Leveransansvarig med kvalitetsfunktion

Nu söker vi en engagerad och självgående in- och utleveransansvarig med fokus på hög kvalitet.

Som ansvarig för både in- och utleveranser kommer du att ha en central roll i företaget, där du självständigt planerar och genomför dina arbetsuppgifter. Vid ankomst kontrollerar du kvaliteten och ansvarar även för reklamationsärenden om det behövs. Du ansvarar också för att boka transporter och övervaka leveranser, samt genomföra inköp från föravtalade leverantörer enligt kundorder.

 

För att trivas i rollen krävs det att du har truckvana och truckkort, samt förmåga att läsa ritningar och hantera mätutrustning. Arbetet innefattar även administrativa uppgifter, så det är viktigt att du har goda datorkunskaper. Vår kund är certifierad enligt ISO 9001 och ISO 14001, vilket innebär att höga krav ställs på kvaliteten på våra produkter och tjänster.

 

Tjänsten är på dagtid och baserad i Värnamo. Detta är en rekrytering till kund vilket innebär att Aktiv Bemanning kommer att hantera stora delar av rekryteringsprocessen, men det är kunden som anställer den vinnande kandidaten.

 

Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår ansvariga rekryterare Göran Norgren på telefonnummer 0370-30 15 50. Vi går igenom ansökningar löpande, så vänta inte med att ansöka! Sista ansökningsdatum är den 16 juni.Skicka in din ansökan på www.aktivbemanning.se

 

Läs mer på gnosjoregion.se