Elmia Subcontractor 2015
Europas ledande mässa för underleverantörer inom den tillverkade industrin firade 40 år i år. Framtidstrender och positiva toner var i centrum på årets mässa som tog plats den 10-13 november. På mässan kunde man hitta flera företag från Gnosjöregionen.
Bullerbyns förskola fyller 40 år. Det vill vi fira genom att bjuda in till öppet hus på förskolan måndagen den 7 december klockan 16.00. På plats kommer du att kunna ta del av kortare tal från bland annat Viktoria Önneby, barn- och utbildningsnämndens ordförande. Efter talen kommer barnen på förskolan gå sitt traditionella Luciatåg på parkeringen. Under öppet hus kommer alla avdelningar hålla öppet och det kommer bland annat att finnas gamla foton – allt för att du som besökare ska få en inblick i hur verksamheten har utvecklats. Du som har arbetat på Bullerbyn eller har en annan anknytning dit är varmt välkommen!

Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.