Nu säger Vaggeryd ja till samverkan om biogas
Vaggeryds kommun ställer sig nu bakom regionens samverkansavtal gällande biogas. – Vi vet att resurserna är ändliga och det är inte bra för miljön som vi håller på nu, säger Gert Jonsson (M), kommunstyrelsens ordförande. Läs mer på varnamonyheter.se










