Kultur- och fritidschefen: ”Simhallen är ett fuskbygge”
Under tisdagen bjöds nya kommundirektören, Annika Hedvall, på en rundtur i kultur- och fritidsförvaltningens verksamhet. Då framgick det vad kultur- och fritidschefen tycker om Vaggeryds simhall, byggd 1973. Läs mer på varnamonyheter.se
















Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.