Mörker, kärlek, nykär, snö, farsdag och hockey….
Seriöst… VEM fan har släckt lampan ute? Jag dör av trötthet snart och borde nog få D-vitamin insprutat direkt i blodet varje dag för att bli en gnutta piggare.. Spelar liksom ingen roll om man sover lite eller mycket, konstant trött… Hemskt är det! Men det är ju samma lika varje år.. Tröttheten som nästan kväver än.. Önskade man kunde få [...]










