Höstdepp eller höstpepp….
Det är höst på riktigt ute nu.. Även om jag har önskat så att det inte skulle bli det så snabbt.. Jo men jag ska väl inte klaga på självaste hösten, den kan väl vara mysig och hur vacker som helst, ibland… Men när det har som de senaste veckorna bara regnat bort. Ja då kan de kvitta.. Alla ba: [...]










