2 helt underbara dagar!
Äntligen kom solen! Äntligen kunde vi gå ner till havet och bada! I hela 2 dagar hann vi hänga där nere, sola, bada, leka och njuta! Idag är det åter regn och rusk.. Nä men jag låter väl inte så bitter eller? 😉 Ja, ja faktiskt. Nästan så att vi har tankar på att bila, flyga eller ta oss vidare neråt [...]










