Ett underbart dygn!
Igår efter lunch åkte vi ut till våra härliga vänner Marcus och Emma, Alwin och Williot till deras stuga! De har en fantastiskt vacker stuga som bara ligger 2 steg ifrån sjön! Så vackert att man får nypa sig i armen varje gång man kommer ut dit! Det var kanonväder på förmiddagen, men framåt eftermiddagen mulnade det igen men värmen höll i [...]










