Livet är skört….
Ni vet… Jag cyklar ju till jobbet varje dag.. Susar ner för våra backar här i byn och trampar upp för dem och svär lika mycket varje dag över dem… Det går snabbt ner för backarna på morgonen! Susar fram i blixtens hastighet och jag ska inte sticka under stolen med att jag är en gnutta rädd ibland för att det [...]














Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.