Lååååååångfredagen!
Har visst varit borta ett par dagar från bloggen.. Humöret har sviktat och då är risken ganska så stor att jag kanske skulle skriva saker här som jag kanske inte borde och sen får det nerkört i halsen.. Så jag har ju blivit gammal och klok och lärt mej hålla käften! Ibland är det heller inte bra? Ibland behöver man [...]

















Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.