Toblerone på kladdkaka
Hej allihop, hoppas att allt är bra med er. Jag har precis bakat en kladdkaka som jag tänkte att vi ska fira in helgen med imorgon. Kladdkaka blir ju bara godare efter en natt i kylen så därför är det ju perfekt att baka den idag. Imorgon kan vi bara njuta av den utan att behöva fixa och greja i [...]












Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.