Jetlag….
Heeeeemma igen! Ja alltså det har vi varit hela helgen nu! Perfekt att komma hem på fredag eftermiddag och ha hela helgen på sig att återhämta sig efter resan!Sov typ inget på 27 timmar på vägen hem… Så i helgen har vi verkligen tagit igen oss!Jag eller ja alla i familjen känner av jetlag jättemycket…. Helt slut! Tänk att 6 [...]










