Coffeehouse By George!
I dag har vi börjat banta.. men det skar sig när vi åkte in till Jönköping. Vi trodde allt var stängt på nyårsdagen. Då dök vi på Coffeehouse By George nere vid Munksjön där dom byggt upp ännu ett rätt nytt område. Vi sa till varandra att det är ju inte måndag än.. Jag tog en belgisk bit chokladtårta som smakade ljuvligt. [...]










