Väderstad Centralkonditori!
När vi åkte till Köping i fredags så tog vi en paus på Väderstad Centralkontiori för att få oss en kopp kaffe med smörgås till. Här ser ni min som är en ägg och ansjovis på tunnt lättätet gott bröd. Smörgåsen var ljuvlig. Klicka här för att se när vi var dit 2015. Nu var det stört omöjligt att fota huset [...]










