Kanske vi skulle skaffa si så där 6 barn till?
Så har ännu en helg susat förbi oss! Helgen har varit fullspäckad (som oftast våra helger är numera..)I fredags hade barnen skoldisco på skolan och eftersom att jag är klassförälder för Fabians klass, hjälper vi då till vid såna här arrangemang!Alltså dom är ju så söta så man smäller av de där barnen! Barnen är från förskoleklass till åk 3! [...]










