Ländryggssmärta, promenadbilder och Christie
Jag har haft ett helsike med min ländrygg och fått promenera 3 gånger/dag efter att febern gått ner. Jag var bättre än på länge innan förkylningen slog till och det tog nästan 5 dagar innan ländryggen gav sig tillkänna och eftersom jag hade feber så kunde jag varken gå på gym eller promenera. Jag tog den starkare värktabletten i går [...]










