Calle Örnemark och lite höstbilder från Huskvarna.
Min man och jag åkte in till Jönköping för några dagar sen och innan vi åkte hem så tog vi några långa promenader i Huskvarnas småbåtsham och dess omnejd. Bilden ovan är zoomad från långt håll. Sen har vi den gigantiska ”Ormen” som är placerad intill E4 i Huskvarna. Denna gång fotade jag bara ormens huvud Javisst är hamnen bevakad men inte [...]










