Höstpromenad och Patricia Kaas.
Hej på er kära bloggläsare. Tack för alla fina och omtänksamma kommentarer. Jag sitter bara korta stunder vid datorn just nu så det tar lite tid att få till ett inlägg. Min man och jag promenerar varje dag men i går var det jobbigt men idag gick det bättre och värken försvann efter att vi gått ett tag. Jag har [...]










