Röda vinbär från Elisabeth!
Förskrivet tidsinställt inlägg. Vi har fått tre burkar med fantastiskt fina röda vinbär av Elisabeth från museieföreningen. Vi fick även förra året, och hon har plockat allt själv. Tusen tack snälla du… Av vinbären skall det bli vinbärsgelé som är vår favorit. Min man tar hand om det för han är en man som både kan sylta safta och göra annat som [...]










