Gym Plus, träningspass 60 och en fika.
Nu har A-G och jag gjort ett gympass på Gym Plus, och det känns helt fantastiskt. Vi var där 08.30 så det var rätt tomt på torget. Tyvärr är vädret inget vidare, det är kallt, blåsigt och regnigt. Jag som bävat i flera år för dessa varma somrar vill nu helt plötsligt ha varmt och skönt för jag har ju [...]










