Va fasen, alla är vi väl perfekta!
Ikväll är det dags igen för modevisning på min favvobutik People i Vaggeryd! Tjejkväll och modevisning, det är ju sååå kul!! SUPERKUL, jag älskar ju det! Kommer inte ihåg hur många år jag varit med nu? Men det har blivit några år och jag blir alltid lika glad när jag får frågan!;-) Ännu får tant vara med! *fniss* I måndags var jag och [...]

















