Mumsigt utan socker!
Igår bakade jag! Eller nja, säger man att man bakar när man gör godis? Det gör man va? Trots att man inte tillagar det i ugnen!?;-) Ja ja, skit samma, i vilket fall gjorde jag mumsiga mumsgrejer utan socker! Eftersom att jag själv inte äter godis (äter ju bara på jul och påsk, men den här påsken var jag inte ens sugen så [...]












Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.