Gym Plus, träningspass 49 och en njutning på Ritz.
I dag var det dags för Gym Plus igen för ett träningspass. Det är lite regntungt ute så jag tror inte solen tittar fram, inte på morgonen i alla fall. Det var verkligen kallt ute nu men vad väntar man sig i april?. Här har nån glömt en frottéhandduk efter träning. En sån här matta att ligga på och göra övningar blir [...]










