Han är väl inte mer än människa?
Åh jösses va veckorna går fort.. Ja jag vet, jag säger jämt det. Men så är det… Hinner ju för bövelen inte med livet… Känns som om det är någon som ständigt flåsar mej i nacken och de går på i 120…Mycket på jobbet resulterade i att vi befann oss på jobbet klockan 5 igår morse och körde lite produktion [...]













Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.