5 år sedan
Att tiden går fort har jag väl sällan diskuterat emot. Men att det är hela 5 år sedan jag tävlade min sista konståkningstävling är ju bara stört. 5 år sedan jag befann mig i Säter, var inte så nervös över åket utan gjorde bara mitt bästa. 5 år sedan jag för sista gången stod frysande men otroligt lycklig på en [...]












Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.