Bilder från kvällens cykeltur
Då var det dags för min alldeles egna stund framför datorn med mina bilder igen. Härligt! Ikväll tog jag och Fanny en cykeltur på landsvägarna utanför vårt samhälle. Vi bor inte på landet men vi har naturen och de fina djuren inte så långt ifrån oss och med cykel kan vi snabbt ta oss dit. Varenda kossa sprang fram till [...]














