Leaving LA
Hej fina ni! Just nu sitter jag på flygplatsen i Los Angeles och dricker en väldigt god varm choklad från Starbucks. Älskar starbacks men hatar att det är så dyrt. Tyckte ändå att jag var värd det eftersom jag mår fruktansvärt dåligt. Snorig, tappat rösten, förkyld, ont i öronen och säkert feber på det också. Fixar jag den här resan [...]










