Nu täcks kommunens senaste miljonsatsning över med jord
Vad är det som händer vid Vaggeryds gamla avloppsreningsverk? En sanering kanske? – Nej, det handlar om att vi bygger en ny huvudpumpstation för avloppsvattnet, säger driftstekniker Emil Petersson. Läs mer på varnamonyheter.se












Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.