En till sjukhus efter halkolycka
En bil körde strax före klockan sju på måndagsmorgonen av Bondstorpsvägen vid travbanan i Vaggeryd.Personen i bilen tog sig själv ur fordonet, men följde med ambulans till sjukhus för kontroll. Läs mer på varnamonyheter.se










