Helgens bravader och skolan börjar!
Fredagsfylla med min man! Alltså seriöst! Det är fantastiskt härligt! Det låter hårdare än vad det är! Jonas tycker inte jag ska säga fredagsfylla… Men det gör jag ändå, för JA vi dricker vin, oftast mycket vin och så blir vi lite runda under våra små söta tossingar!;-) Det är så fantastiskt härligt att sitta där vid köksbordet, bara han och [...]












