Minnen….
I söndags var min mamma och Tommy upp i morfars och mormos hus för sista gången… Huset är nu sålt och nu ska nya ägare in… Konstigt känsla liksom… Men det är väl så livet är.. Allt har sin tid… De hämtade de sista grejerna och jag hade en kartong med lite glas i som jag ville ha! Ni vet såna [...]










