Att se saker ur en pojkmammas ögon…
Får man erkänna saker utan att få en hel massa konstiga blickar efter sig? Att folk ser på en som om man vore precis helt tokig? Ja alltså det vet ni ju att jag är, ja inte helt normal alltid, ibland lite mer klok och ibland helt snurrig…Men det bjuder jag på, alla är vi olika! Olika är bra, right!?;-)Ja detta [...]










