Naturens egna konstverk!
Så kom den härliga vintern tillbaka! Eller nja förresten, nu va jag väl kanske en gnutta ironisk… Det har väl knappt varit någon vinter iår? Nä i alla fall inte här i Skillingaryd… Trist, ja för även om jag fryser konstant på äldre dagar och har mer och mer börjat hata kyla. Så är det ju ändå vinter och då SKA [...]










