Vi har valt bort förskola
Hej alla! Jag ber verkligen om ursäkt för dålig uppdatering under den senaste tiden, jag kommer att berätta varför men inte just idag. Kanske någon kan se i mina ögon vad det kan handla om… Nu över till dagens lilla utflykt, vi har gjort något så ovanligt som att låta vår yngsta kille sluta förskolan och vara hemma med mig istället. [...]













Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.