Semlor
Idag har jag fixat ett gäng med goda semlor till eftermiddagsfikat. Själva semlebullarna gjorde jag tidigare i veckan, när de nybakade bullarna svalnat så packade jag in dem i påsar och lade dem i frysen. Idag på morgonen plockade jag fram dem och så fick dem tina på ett fat i rumstemperatur. Lika goda som nybakade. Och det bästa, skönt [...]










