Selma Kläder, godsaker och en kruka.
A-G och jag gick in på Selma Kläder i torsdags efter gymmet. Rean fortsätter och det fanns jättemycket fint att välja på. Snyggt draperad sjal/poncho med halsband så snyggt ditsatt Ulrika som driver Selma Kläder visar här upp en koftjacka som jag tycker är jättefin i lite retromodell. den har ett vågigt mönster som gör den extra fin. Klicka här för att [...]














