Selma Kläder och Pepita dansar.
Efter gymmet i går tog vi en tur in till Selma kläder efter fikat på Ritz. Ulrika som driver butiken har blivit bestulen på en klänning och det känns jättetråkigt. Skall man måsta ha kameror och larm överallt. Inte lätt för små företag. Ovan en stickad jumper i svart med vita hjärtan En kofta som har blixtlås framtill och ser lite [...]












Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.