Säkert inte normala, men kul hade vi!
Hjälp! Så va det tisdag igen! Ja för visst är det tisdag? Mm, där ser ni hur snurrig jag är… Stockholms visiten blev bra! Men det är allt bra tröttsamt att vara ute så! Jag trivs bäst hemma, den saken är klar! Ja i alla fall när det gäller vissa saker!;-) Ni vet, jag är ju som en vallhund och [...]










