Gym Plus, en fika på Ritz och några hundar
Ja då var man tillbaka på Gym Plus igen i går för ett träningspass. A-G tog bilden på mig och det gjorde hon jättebra. Jag klarade mer än jag trodde än om jag tog det lite försiktigare och lugnare. Det var så underbart att vara tillbaka på gymmet efter förkylning och ryggont än om ryggen inte är helt bra än [...]










