Danskar sjunger evergreens på väster i Jönköping.
Vi lyckades ta oss in till Jönköping där vi såg att dom hade julskyltning men det var för mycket liv på östra sidan så vi gick på västra sidans kullerstensgata och där hade nästan varje stolpe fått en tomteluva på sig. Sen kom lite tankar om att det hade varit roligt med lite musik och det visade sig att det [...]










