Spis Restaurang i Vaggeryd.
Vi har ju även en gourmérestaurang i Vaggeryd som heter Spis. Vi var dit och åt lunch för ett tag sen och man blir alltid nöjd. Lantliv Salladerna är fräscha och goda. Dressingen går inte heller av för hackor Masurbjörk Här har min man lagt upp lite sallad och även en med bönor i Min man tog biff a la Lindström med potatis och två [...]













