Oljelampa från Vinga of Sweden.
Min man köpte en jättefin oljelampa sist vi var till second hand och den kostade bara 20 kr. Det fanns en lapp där det stod att den var från ett Svenskt glasbruk. Det är en bulb som sitter inne i en glascylinder. Den är rätt hög så den pryder sin plats. Jag hittade en likadan på Tradera där utropspriset var [...]














Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.