Hur står vi ut??
Sitter i solen och bara njuter! Termometern visst 17 grader och det är inte ett endaste moln på himlen! Nästan så att man får nypa sig i armen för att tro det är sant och att man inte drömmer…. Förra måndagen skottade jag snö från min bil, idag ligger jag i bikini.. I helgen vid majbrasan hade vi både vinterjacka, [...]












Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.