Liten blir stor….
Detta ramlade ner i vår postlåda idag… Det är dax för Fabian att snart gå upp i skolvärlden! Liten har blivit stor… Jösses alltså, vart har dessa år tagit vägen? Snart har vi helt plötsligt inget barn på förskolan, hur konstigt känns inte det då? Ja, myyyycket blandade känslor må jag säga.. Ha ha, förstår inge riktigt med tanke på [...]












Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.