Gym Plus träningspass 21
I dag var det dags igen för ett träningspass på Gym Plus, och det är ett extrapass så nu har vi tränat 3 gånger denna veckan. Man dras till gymmet för man mår så otroligt bra efterråt. Vi var ute tidigare denna gång eftersom A-G skulle bort lite senare. Som synes på bilden så regnade det rejält och även blåste. [...]














Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.