Selma Kläder!
Jag har samlat på mig några bilder från Selmas kläder då A-G och jag varit in dit efter gymmet. Här håller A-G upp en riktigt läcker och festlig klänning från ”Desigual” En läcker jumper som passar såväl till fest som till vardags Jag gillar såna här jumprar som är lite elastiska och har färgstarkt mönster i mitten och enfärgat på ärmarna. Har [...]














Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.