Magen, bilen och Kiropraktorn.
Bild från förra julen med julpynt på vårt skoskåp i hallen Min mage börjar så sakta lugna ner sig för jag har bara druckit vatten, te och ätit lite välling. Det är tydligen nån virus som går nu som sätter sig på magen. Det är så tråkigt att jag inte kunde gå på gymmet i går med min väninna. A-G gick [...]
















Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.