Lusthuset kiropraktor Michael scher, återbesök…
I går förmiddag var jag till Lusthuset Kiropraktor Michael Scher och han sa att jag blivit bättre och det känns toppen. Fast han behövde behandla några punkter både i ländryggen och nacken. Jag var bättre på vänster sida så höger fick mer behandling. Jag frågade om jag kunde bli helt bra ifrån detta. Då sa han att jag har vidtagit [...]













Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.