Vaggerydsdagen, Hemvändardagen med allsköns njutning
Mannen längst fram på bilden är Ordförande i Museiföreningen och han heter Lars-Erik Joakims0n Vaggerydsdagen är ju också en ”Hemvändardag” så Museiföreningen ”Magnisa Stuga” hade fullt upp att göra. Dom hade en utställning av gamla klassfoton som dom hemvändande var väldigt intresserade av. Många såg sig själva på dessa foton och det blev otroligt uppskattat. Det var så mycket folk så [...]










