Helg, mat, vin, vänner, trots, marknad, fotboll, träning och värme!
Så var det måndag igen och jag har visst inte bloggat på hela långa helgen.. Så blir det ibland… Ibland behöver man liksom bara vara lite, ta en liten minisemester från sin älskade blogg, trots att det har sugit rejält i skrivartarmen. Men ibland räcker inte tiden riktigt till att vara överallt.. Heltidsjobb, 3 barn, familj, barnens aktiviteter, sina egna [...]















Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.